niedziela, 22 sierpnia 2010

Max Ernst - Une Semaine de bonte

"Une Semaine de bonte
A surrealist novel in collage by max ernst"
Wiedziałem, że prędzej czy później przestanę ograniczać działalność bloga do tekstów literackich. W tym przypadku mamy do czynienia z serią kolarzy, dość luźno ze sobą połączonych różnymi postaciami/tematami. Wydaje mi się, że nie ma potrzeby rekomendować tego zbioru, już po rzuceniu okiem na nazwisko autora wiadomo, że mamy do czynienia z czymś wartym poświęcenia odrobiny czasu.

A surrealist novel in collage by max ernst

5 komentarzy:

  1. Dodaj do poszukiwanych. http://czytelnia.onet.pl/0,4545,0,1,nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami się zdaża, ale sytuacja wygląda identyczie jak z Bataille'm czyli muszę mieć na to ochotę. Chociaż chyba ze wszystkim tak jest:). Tylko w tym wypadku tak ochota pojawia się rzadziej.

    Czy, aby przypadkiem Łysiak nie wspominał o Dore w swojej "historii komiksu"? Już to mam na liście poszukiwanych:) Tu obok są jedynie książki arcy- niedostępne.

    Co się tyczy działalności blogowej - monitor przestał współpracować z komputerem, dlatego też nic się nie pojawia. Mam nadzieję, że w weekend wszystko wróci do normy, to wrzucę trochę literatury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gustav Dore to ogólnie taki przechój od rycin jest(jestem maniakiem Dore skądinąd - cudownie zilustrował np biblie) ... To jeden z naujbardziej wpływowych grafików w historii.

    Łysiak Historie komiksu napisał? Czy jebnąwszy zonka roku mylisz go z Szyłakiem:D?

    A Dzieje Świętej rusi są arcyniedostępne....

    OdpowiedzUsuń
  4. Otóż to, jebnąłem zonka roku:) Oczywiście Szyłaka miałem na myśli.
    Zapoluje i dostanę, tylko czy będzie mi się chciało skanować?

    Na świstaku znalazłem kilka jego pozycji:
    http://www.swistak.pl/a10350544,GUSTAV-DORE-DZIEJE-SWIETEJ-RUSI-UNIKAT.html
    http://www.swistak.pl/a9144387,Gustave-Dore-Dore-s-Illustrations-of-the-Crusa.html
    http://www.swistak.pl/a9052797,Gustave-Dor-Dore-s-London.html

    OdpowiedzUsuń